Az alábbi leírásban részletesen bemutatjuk azt a folyamatot, amelynek során az Ön régi ajtaja helyére egy modern, biztonságos és minden igényt kielégítő HiSec biztonsági ajtó kerül.
Az első lépés minden esetben maga az ajánlatkérés. Ön kiválasztja a leginkább tetsző ajtót és leadja az ajánlatkérését a webshopban. Ez Önt nem kötelezi még semmire, mindössze jelzi az igényét felénk, hogy szeretne egy ilyen ajtót és tájékoztatást szeretne a részletekről.
Az ajánlatkérése bekerül a folyamatkezelő rendszerünkben, ahol még azon a napon egy kollégánk kiosztja az Ön lakóhelye szerinti szerződött partnerünk egyikének. Erről a pertnerünk azonnal email üzenetet kap.
A partner cég dolgozója az erre a célra kialakított kezelőfelületen látja az Ön ajánlatkérését és kapcsolati adatait. A beépítő cég 72 órán belül felhívja Önt, hogy részletesen megbeszéljék a beépítés körülményeit.
A megbeszélés során tisztázzák az Ön igényeit és a beépítés körülményeit, ez azért fontos lépés, mert a beépítés pontos árajánlatát csak ezek ismeretében lehet megadni.
Ugyanezen egyeztetés során keresnek egy olyan időpontot, ami mindkettőjük számára megfelelő az ajtóbeépítés elvégzésére.
Amennyiben a megegyezett feltételek (ár és időpont) megfelelnek Önnek, abban az esetben a partner megbízottja az Ön árajánlatát rendelési állapotra módosítja. Erről azonnal email üzenetet kap, melyben tájékoztatjuk arról, hogy árajánlat kérése megrendeléssé módosult. Mit jelent ez?
Ettől a pillanattól már megrendelésnek minősül a “Távollevők között kötött szerződések (17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet)” értelmében, így bizonyos kötelezettségekkel jár Önre és a beépítő cégre nézve. Kérem olvassa el erről szóló cikkünket!
A partnerünk a megbeszélt időpontban leszállítja Önhöz az ajtaját és elvégzi a bontási és beépítési munkákat. Ezt követően a partner az ügyviteli rendszerben a rendelés állapotát “Befejezett rendelés”-re állítja.
A munka végeztével az alábbi dokumentumok kerülnek Önnek átadásra:
- “Átadási jegyzőkönyv” (minta letöltése)
- Garanciajegy (minta letöltése), ami két részre van osztva, az egyik fele az ajtóra a HiSec® által adott garanciajegy, a másik fele pedig a beépítésre vonatkozik, amit a kivitelező cég tölt ki.
- Eredetiség igazolás” (minta letöltése), ami az ajtó eredetiségét igazolja, hogy valóban egy HiSec® ajtót kapott.
- Emailben az ajtó áráról kiállított számla, ezt a Billingó online számlázó program küldi Önnek automatikusan
- A helyszínen, vagy emailben a beépítési munkák anyag és munkadíjáról a partnerünk által kiállított számlát
A fenti leírásból és a letölthető dokumentunokból jól látható, hogy igyekszünk egy olyan színvonalú szolgáltatást kiépíteni ami biztosítja az Ön elégedettségét és a megfelelő garanciákat mindkét fél részére. Mint ahogyan az is látható, hogy mi az ajtót értékesítjük Önnek, de igyekszünk közreműködni abban, hogy a lehető legmagasabb színvonalon dolgozó cég végezze el annak beépítését.
Miután a beépítést elvégezték Önnél, szinte biztosan felhívjuk Önet telefonon, hogy feltegyünk néhány kérdést a beépítésre és az ajtóra vonatkozóan. Mindezt azért, hogy időben észrevegyük, ha valamelyik szerződött beépítő cégnél rendszeresen probléma és ügyfélpanasz jelentkezne. Nekünk éppolyen érdekünk a megfelelő színvonalon dolgozó vállalkozó megbízása, mint Önnek.
A legjobb minőségben legyártott ajtó is tönkremegy, ha nem szakszerűen végzik el annak beépítését!
Ha mégis valamilyen sérelem éri, abban az esetben számíthat hathatós közreműködésünkre. Írhat nekünk a kifejezetten erre a célra fenntartott “Panaszkezelési űrlap“-on keresztül. Minden panaszra válaszolunk és kivizsgáljuk!
Hívhatja ügyfélszolgálatunkat a +3670 66 06 987 telefonszámon munkaidőben.